Usein kysytyt kysymykset

Tältä sivulta löydät vastauksia yleisimpiin kysymyksiin, jotka olemme ryhmitelleet eri aihealueisiin helpottamaan etsimäsi tiedon löytämistä. Jos tarvitset lisäapua, olemme täällä sinua varten!
1 av 3

Yleiset kysymykset

Mitä palveluja tarjoatte? 

Lenolab Oy tarjoaa laajan valikoiman laboratoriolaitteita sekä -tarvikkeita. Valikoimiimme kuuluvat myös terveydenhuollon- ja teollisuudenlaitteet.  Tarjoamme myös näihin laitteisiin liittyviä palveluita, kuten asennusta, huoltoa ja varaosia. Valikoimassa on muun muassa kylmälaitteita, lämpölaitteita, kemikaalien säilytysratkaisuja sekä laboratorion pienlaitteita.

Miten voin olla teihin yhteydessä?

Voit ottaa yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen info@lenolab.fi tai soittamalla numeroon +358 20 730 7140. Sivustoltamme löytyy myös chat-toiminto, jonka avulla saat meihin nopeasti yhteyden. Verkkokaupassamme on myös tuotteen sivulta mahdollisuus pyytää lisätietoja tai tarjous kyseisestä laitteesta tarjouspyyntöpainikkeen kautta.

Minkä maalainen yritys Lenolab on?

Lenolab Oy on suomalainen yritys, jonka kotipaikka on Sysmässä.

Mistä teidän tuotteenne tulevat?

Lenolab toimii yhteistyössä johtavien valmistajien kanssa ja hankkii tuotteita, jotka täyttävät laboratorion ja terveydenhuollon tiukat laatuvaatimukset. Laitteemme valmistetaan Euroopassa, mm. Puolassa, Italiassa ja Saksassa.

Millaisiin tarpeisiin tuotteenne on tarkoitettu?

Lenolabin tuotteet on suunnattu erityisesti laboratorioiden, terveydenhuollon ja teollisuuden tarpeisiin, jotka vaativat tarkkuutta ja turvallisuutta. Näitä ovat esimerkiksi kylmä- ja lämpölaitteet sekä kemikaalikaapit, joita käytetään kemikaalien turvalliseen säilyttämiseenjatutkimustyöhön.

Tarjoatteko koulutusta tuotteiden käyttöön?

Kyllä, Lenolabvoitarjotatuotteilleenkoulutuksenkäyttöönasennuksenyhteydessä. Tällainenkäyttöönottokoulutusauttaakäyttäjiäymmärtämäänlaitteidenominaisuudet ja käyttämäänniitäoptimaalisesti.

Mitä takuun piiriin ei kuulu?

Takuu kattaa yleensä laitteiden valmistusvirheet, mutta takuun ulkopuolelle jäävät tyypillisesti käyttövirheistä, vääränlaisesta asennuksesta tai huollon puutteesta johtuvat ongelmat. On hyvä tarkistaa yksityiskohtaisesti, mitä takuu kattaa juuri kyseisen laitteen kohdalla. Tuotesivuilta voit tarkistaa kyseisen tuotteen takuun.

Tarjoatteko asiantuntija-apua laitteen valintaan?

Kyllä, Lenolab Oy tarjoaa konsultointia ja auttaa löytämään tarpeisiisi sopivimman laitteen laajasta valikoimastaan. Asiakaspalvelumme auttaa mielellään tuotteen ominaisuuksien ja tarpeiden kartoittamisessa – ole siis meihin rohkeasti yhteydessä. Voit ottaa yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen info@lenolab.fi tai soittamalla numeroon +358 20 730 7140

Mitä teen, jos laite on vaurioitunut toimituksessa?

Jos havaitset laitteessa kuljetusvaurioita, ota välittömästi yhteyttä Lenolab:n asiakaspalveluuninfo@lenolab.fi. Toimitusvahinkojen nopea ilmoittaminen ja yksityiskohtainen kuvaus auttaa asian käsittelyssä.

Onko teillä ympäristöystävällisiä laitevaihtoehtoja?

Lenolab voi tarjota tietoa ympäristöystävällisistä laitevalinnoista - Kysy asiakaspalvelusta lisätietoja.

Tilauksen tekeminen 

Miten teen tilauksen?

Tilauksen voit tehdä suoraan verkkokaupastamme tai sähköpostilla info@lenolab.fi. Sivustoltamme on myös mahdollista pyytää tarjous tuotteesta tarjouspyyntöpainikkeen avulla.

Voinko lisätä tilaukseen lisävarusteita?

Kyllä, voit lisätä lisävarusteita tilaukseesi.Yleisimmät lisävarusteet löydät tuotesivulta ja ne on mahdollista lisätä suoraan ostoskoriin. Ostoskorista voit pyytää valmiista kokonaisuudesta tarjouksen tai tilata suoraan. Kaikkia lisävarusteita ei välttämättä ole sivuillamme, joten kysy rohkeasti, mikäli etsimääsi lisävarustetta ei löydy - info@lenolab.fi .

Voinko tilata sähköpostilla?

Kyllä, tilauksen voi tehdä myös sähköpostilla ottamalla yhteyttä asiakaspalveluuninfo@lenolab.fi.

Voinko tilata suoraan verkkokaupasta?

Kyllä, Lenolabin verkkokaupasta voit tilata tuotteita suoraan. Tuotteen rahtihinnan näet kassavaiheessa, kun olet syöttänyt toimitusosoitteesi.

Mitä maksutapoja tarjoatte?

Verkkokaupassamme voit maksaaverkkopankissa, luottokortilla tai laskulla. Sähköpostitilauksissa tarjoamme laskuvaihtoehdon. Mikäli sinulla herää kysymyksiä maksuvaihtoehdoista, niin ole meihin rohkeasti yhteydessä - sähköpostilla osoitteeseen info@lenolab.fi tai soittamalla numeroon +358 20 730 7140.

Voinko lisätä tuotteita olemassa olevaan tilaukseeni?

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, jos haluat lisätä tuotteita jo tehtyyn tilaukseen - sähköpostilla osoitteeseen info@lenolab.fi tai soittamalla numeroon +358 20 730 7140.

Voinko peruuttaa tai palauttaa tilaukseni?

Peruutus- ja palautusehdot löytyvätLenolab:nverkkosivuilta Lenolab Oy palautuskäytäntö

Toimitus

Mistä voin nähdä toimitus- ja asennusehdot?

Toimitus- ja asennusehdot löytyvät Lenolab:nverkkosivuilta Lenolab Oy toimituskäytäntö

Mistä voin tarkastella yksittäisen tuotteen toimituskuluja?

Toimituskulut näet verkkokaupan kassalla, kun olet syöttänyt toimitusosoitteen. Voit myös kysyä toimituskuluista asiakaspalvelustamme - sähköpostilla osoitteeseen info@lenolab.fi tai soittamalla numeroon +358 20 730 7140.

Mikä on toimitusaika?

Toimitusaika vaihtelee tuotteesta ja tilauksesta riippuen. Voit tarkastaa tuotteen arvioidun toimitusajan verkkokauppamme tuotesivuilta.

Miten tuotteet toimitetaan? 

Lenolab käyttää luotettavia kuljetusliikkeitä, ja toimitukset voidaan hoitaa myöserikoiskuljetuskalustolla tarpeen mukaan.

Otatteko minuun yhteyttä ennen tuotteen toimitusta? 

Halutessasi kuljetusyhtiö ottaa yhteyttä ennen toimitusta varmistaakseen toimituksen ajankohdan.

Miten toimitatte laitteet, jotka vaativat erityiskuljetuksen? 

Lenolab huolehtii erityiskuljetuksista yhteistyössä luotettavien kuljetusliikkeiden kanssa.

Maksaminen

Voinko teiltä tilata laskulla?

Verkkokaupassamme voit maksaa verkkopankissa, luottokortilla tai laskulla. Sähköpostitilauksissa tarjoamme laskuvaihtoehdon. Mikäli sinulla herää kysymyksiä maksuvaihtoehdoista, niin ole meihin rohkeasti yhteydessä - sähköpostilla osoitteeseen info@lenolab.fi tai soittamalla numeroon +358 20 730 7140.

Voinko maksaa suoraan verkkokaupassa?

Verkkokaupassamme voit maksaa verkkopankissa, luottokortilla tai laskulla. Sähköpostitilauksissa tarjoamme laskuvaihtoehdon. Mikäli sinulla herää kysymyksiä maksuvaihtoehdoista, niin ole meihin rohkeasti yhteydessä - sähköpostilla osoitteeseen info@lenolab.fi tai soittamalla numeroon +358 20 730 7140.

Saako teiltä virallisen tarjouksen?

Sivustoltamme on myös mahdollista pyytää tarjous tuotteesta tarjouspyyntöpainikkeen avulla tai voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme - sähköpostilla osoitteeseen info@lenolab.fi tai soittamalla numeroon +358 20 730 7140

Takuu

Kuinka pitkä takuu tuotteella on?

Takuu vaihtelee tuotteen mukaan. Tarkemmat tiedot löytyvät verkkosivujen tuotekuvauksista.

Tuotteeni ei toimi - mitä teen?

Ota yhteyttä Lenolab:n asiakaspalveluun - soittamalla numeroon +358 20 730 7140 tai sähköpostilla osoitteeseen info@lenolab.fi

Kuuluuko varaosat takuun piiriin?

Varaosat kuuluvat takuuaikana takuun piiriin, jos kyseessä on valmistusvirhe. Takuu kattaa yleensä laitteiden valmistusvirheet, mutta takuun ulkopuolelle jäävät tyypillisesti käyttövirheistä, vääränlaisesta asennuksesta tai huollon puutteesta johtuvat ongelmat. On hyvä tarkistaa yksityiskohtaisesti, mitä takuu kattaa juuri kyseisen laitteen kohdalla. Lenolab Oy takuuehdot

Miten laitteet huolletaan takuuajan päättymisen jälkeen?

Takuuajan jälkeen huollot hoidetaan Lenolab:n sertifioitujen yhteistyökumppaneiden kautta.

Huolto 

Keneen olen yhteydessä huoltoasioissa?

Ota yhteyttä Lenolab:n asiakaspalveluun - soittamalla numeroon +358 20 730 7140 tai sähköpostilla osoitteeseen info@lenolab.fi

Kuka teillä huoltaa laitteet?

Huoltopalvelut tarjoammehuoltokumppanimme Intermed Oy toimesta, jolla on sertifioitu valtakunnallinen huoltoverkosto.

Voinko ostaa laitteeseen varaosia Lenolab:lta? 

Kyllä, varaosia on saatavissaLenolab Oy kautta. Ota yhteyttä Lenolab:n asiakaspalveluun - soittamalla numeroon +358 20 730 7140 tai sähköpostilla osoitteeseen info@lenolab.fi

Asennukset 

Keneen olen yhteydessä asennuksen osalta?

Asennuksiin liittyenole yhteydessä Lenolab Oy asiakaspalveluun- soittamalla numeroon +358 20 730 7140 tai sähköpostilla osoitteeseen info@lenolab.fi

Voinko tilata laitteelleni asennuksen teidän kauttanne?

Kyllä, asennuspalvelutovatsaatavilla tuotteillemme - Ota yhteyttäLenolab:n asiakaspalveluun - soittamalla numeroon +358 20 730 7140 tai sähköpostilla osoitteeseen info@lenolab.fi

Minkälaisia asennuksia voitte suorittaa?

Tarjoamme laitteillemme kattavatasennuspalvelut mm. monipuoliset asennukset, haastavat haalaukset,kalibroinnit,mittauspalvelut sekä validoinnit.

Yhteydenottolomake

Lenolab Oy

y-tunnus: 3379989-1

sähköposti: info@lenolab.fi

puhelin: +358(0)45 7837 6813